Data: 16 dicembre 2024
Cuncepitu per una varietà di cunfigurazioni di putenza, cumprese i sistemi IT, TT, TN-C, TN-S, è TN-CS, stu dispusitivu di prutezzione di sovratensione di Classe II (SPD) hè conforme à u strettu standard IEC61643-1: 1998-02, assicurendu prestazione affidabile è rispettu di e regule internaziunali di sicurezza.
A Serie MLY1-100 hè pensata per pruteggià contr'à i fulmini indiretti è diretti è altri eventi di sovratensione transitori chì ponu compromette l'integrità di l'infrastruttura di energia. Cù i so modi di prutezzione duale - Modu Cumunu (MC) è Modu Differenziale (MD), stu protettore di surge furnisce una copertura cumpleta, facendu un cumpunente essenziale di qualsiasi sistema di distribuzione di energia AC di bassa tensione.
In una configurazione tipica di trè fasi, quattru fili, u protettore di surge MLY1-100 hè situatu strategicamente trà e trè fasi è a linea neutra, estendendu a so prutezzione à a linea di terra. In cundizioni normali di u funziunamentu, u dispusitivu ferma in un statu di alta resistenza, assicurendu chì ùn interferiscenu micca cù u funziunamentu normale di a reta di energia. Tuttavia, se un surge voltage causatu da fulmini o altre interferenza si trova, u MLY1-100 reagisce immediatamente, cunducendu u surge voltage à terra in nanosecondi.
Una volta chì a tensione di surge si dissipa, u MLY1-100 torna senza saldatura à un statu di alta impedenza, chì permette à u vostru sistema elettricu di funziunà senza interruzzione. Questa funzione unica ùn solu prutege u vostru preziosu equipamentu, ma ancu migliurà l'affidabilità generale di a vostra reta di distribuzione di energia.
Investisce in un protettore di surge MLY1-100 significa investisce in tranquillità. Cù u so design robustu è u so prestazione pruvata, stu SPD hè ideale per l'imprese è e facilità chì cercanu di furtificà i so sistemi elettrici contr'à e surge di putenza imprevisible. Prutegge i vostri assi è assicurate a continuità operativa cù un protettore di surge MLY1-100 - a vostra prima linea di difesa contr'à disturbi elettrici.